Klubsamarbejder

I VSF Fodbold har vi valgt, at vi vil være en breddeklub, hvor der skal være plads til alle. Det betyder, at vi bestræber os på at have et godt tilbud til både de dygtige samt mindre dygtige fodboldspillere.

De virkeligt dygtige spillere, kan sagtens spille i VSF Fodbold, men er der brug for en ekstra udfordring ind imellem, så har vi at samarbejde med Vejle Boldklub omkring talentudviklingen af de allerbedste.

Vores samarbejde har tre ben: FutureVejle, TopCenter samt afgivelse af spillere til Vejle Boldklubs elitehold.

I samarbejdet med Vejle Boldklub efterstræber vi en god dialog, hvor vi lytter til hinanden. Vi vil gerne høres og tages med på råd, således at det ikke kun er Vejle Boldklub som udvælger, hvilke spillere som skal hvad. Vi kender trods alt oftest spilleren bedst.

Vores håb og ønske er, at de bedste spillere som har det der skal til for på sigt at kunne udvikle sig til en bærende 1. holdspiller på Vejle Boldklubs U17 liga-, U19 liga- eller Superligahold, de skal selvfølgelig afsted til højeste træningsmiljø og kampmatching. Og slår spillerne alligevel ikke til, eller mister de løsten til den meget siriøse satsning på fodbold, så står vi altid parat til at tage spillerne retur.